مرکز ارتباط با مشتریان بیمه رازی

Posted on: 06/18/2017

به گزارش روابط عمومی بیمه رازی، مرکز ارتباط با مشتریان شرکت بیمه رازی، در حال حاضر در ساعات اداری، پاسخگوی تمامی پرسش های مشتریان (بیمه گذاران و زیاندیدگان) گرامی می باشد. این مرکز با به کار گیری کارشناسان زبده و با استفاده از ابزارهای نوین و با ساختاری مشتری مدار و خدمت محور، ارتباطی دو سویه را با مشتریان محترم برقرار کرده است.

این مرکز، همچنین مشتریان را در پیگیری کامل و رفع مشکلات احتمالی در استفاده از انواع خدمات بیمه ای اعم از صدور و پرداخت خسارت به ویژه زیاندیدگان جرحی و خسارت های مالی، یاری می نماید. همچنین ضمن دریافت نظرات، پیشنهادها، انتقادها و شکایات، آنها را گزارش و به بخش های مرتبط ارسال و نتیجه را پس از پیگیری های لازم به تماس گیرنده اطلاع می دهد.

خدمات تماس مشتریان:

–        پاسخگویی به تمامی سوالات مشتریان و خدمت رسانی به آنها

–        ارائه اطلاعات شعب و نمایندگی ها

–        ارائه اطلاعات درباره انواع خدمات بیمه ای

–        اطلاع رسانی خدمات جدید

–        رسیدگی به مسائل ومشکلات بیمه ای مشتریان و پیگیری به منظور ارائه پاسخ مطلوب

–        دریافت و پیگیری نظرات، انتقادها، شکایات و پیام ها و انعکاس آن به بخش های ذیربط

–        جمع آوری نقطه نظرات و درخواست های مشتریان

–        رفع مشکلات و آموزش مشتریان

–        اعلام تاریخ انقضای بیمه نامه ها و یادآوری جهت تمدید

مشتریان محترم می توانند با شماره گیری ۸۱۹۴۲-۰۲۱ با مرکز ارتباط با مشتریان بیمه رازی تماس حاصل فرمایند.